Pagina's

maandag 25 februari 2013

Catscuter Nina & her blog...

Catscuter Nina, die ken je al, haar blog (hoogstwaarschijnlijk) nog niet. En dan me de nadruk op nóg niet, want ik vertel je er meer over. Stop zeker niet met lezen, want nu pas wordt het belangrijk.

Beautytipscelebs:


Beauty:
Nina schrijft veel over beauty; ze maakt DIY's en  toont je openlijk al haar nagellak. Ook over haarzorg kan ze je vanalles leren. Zelf gebruikt ze ook af en toe filmpjes van een andere beautysite , waardoor ze er reclame voor maakt, en dat vind ik zeer zeer vriendelijk van haar. Als je het zelf wil, kan je ook Blogger van de maand worden, en dan word je vanalles gevraagd, kan je eventuele sites opgeven (wanneer je die hebt en   nog veel meer...)

Mijn persoonlijke favoriet zijn de nagellak-sensaties. Sommige maakt ze zelf, en dan legt ze uit wat ze gebruikt. Andere zijn gewone prachtige werken, die zo moeilijk zijn om te maken, dat ik er zelf geen beginnen aan zie ( en misschien is dat nu net de reden van mijn interesse) . Je kan even goed zelf een nail-art maken en die erop zetten... 

Tips:
Af en toe, geeft Nina een beautytip, waar je zeer nuttig mee kan zijn. Nina staat volledig ter beschikking op vlak van vragen. Just ask, yeah! Zelf heb ik ook wel al een vraag gesteld, ra ra ra de welke...

Celebs:
Nina praat ook veel over celebrity's en de vriendschap tussen. Vroeger maakte ze ook wel eens collages, die dan over een beroemdheid ging, zoals Paris Hilton, Beyoncé, Avril Lavigne, Adele enz. . Ook zeer interessant, vind ik persoonlijk. alleen jammer, dat het nu niet meteen gaat vanwege een technisch probleem.

Zo, nog een paar foto's voor jullie helemaal te overtuigen om een kijkje te nemen op BeautyTipsCelebs !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten