Pagina's

maandag 18 februari 2013

Gewoontjes!

Heey Bloggies!

Wieske is weer in het land! Ze ligt weer op de stoel voor de kachel!Ik ben wel blij. Ze heeft gisteren ook weer gegeten en ik merk dat ze liever premium voeding eet, dan gewoon blik. Zolang Pimmeke die voeding laat staan, mag zij de rest opeten. Maar natuurlijk is Pimmeke zó lief om haar eten op te eten, dus door een soort ruil te doen met haar.  Niemand vind dat echt erg. Ik ook niet!

Een klein ongevalletje:

Ja hoor, er gebeurde iets gisteren. Net toen ik de poezen ging eten geven, heb ik eerst even naar Wiezie voortgezocht. Tevergeefs, want het had geen nut. Toen ik het blik had uitgekieperd, en ik weg wou gaan, sprong ze mee. Toen gebeurde het zeer snel. Terwijl ik de klink nog in m'n handen had, kreeg ze de deur tegen haar aan. Tot mijn verbazing miauwde ze niet en sprong ze ook niet meteen weg. Ze heeft het nu wel al eerder meegemaakt en is er (denk ik) al een beetje aan gewend. Natuurlijk heb ik raad gevraagd aan my cat-professional Nina die altijd voor me klaarstaat, en zij heeft me gerustgesteld. Een zwangere kat springt ook nog overal op en dat geeft schokken. Ze gaat ook liggen en misschien word het onderste katje daardoor ook een beetje geplet, zei ze. Op een rara manier stelde ze me gerust, wat ik zeer leuk vind! ThankYouNina, dus!

Ik heb eens een beetje gaan zagen , en heb het voor elkaar gekregen dat Wiezie hét premiumvoedsel krijgt!

Ik heb een foto van Wieske mee; althans, van haar hoofd, kijk mee;












Kizziezzzz  -xxx-






Even een vraagje; weet iemand van jullie hoe die voeltherapie werkt, of je het tenminste kan proberen, hoewel ik niet goed durf omdat het kán pijn doen... Maar ik las er iets over op internet... Als je er iets over weet, laat het míj ook weten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten