Pagina's

vrijdag 22 februari 2013

Masseren voor katten



Hi everyone! Mijn naam is Nina, ik schrijf op mijn eigen plekje op het web: http://beautytipscelebs.wordpress.com/ , my very own beautyblog! Schrijven is mijn passie, just like cats. Ik maak jullie schooldag wat dragelijker door over die laatste passie te schrijven. Enjoy!


Ik moet eerlijk toegeven, toen mijn tante vroeger zei da ze katmasseuse in haar pakket als kattenarts had moest ik lachen. Katten masseren.. Dat kon toch niet.. Hoe kan je nu weten wat een kat fijn vind qua bewegingen? Waarom hebben katten in godsnaam een massage nodig? Een paar jaar later en met wat meer verstand (geloof je toch zelf niet... Ik verstand?) weet ik het antwoord op die vragen, en nog vele meer. Voor de zekerheid ging ik toch nog even bij mijn tante langs. Hey, ik wil niet de verantwoordelijke zijn van een kattenmoord! So, kiddies, eerst lezen dan masseren. You heard me?

Laat me eerst uitleggen waarom katten worden gemasseerd. They're just like us! Wij vinden het ook fijn om af en toe even te ontspannen. Dat is de voornaamste reden van een catmassage. Toch is het soms écht nodig dat je bolletje wol onder handen wordt genomen. Als hij wat te enthousiast heeft gespeeld, en met een spierverrekking zit. Shit happens. In dat geval kan een massage helpen. Dit soort medische massages laat je het best door een proffesional uitvoeren, nooit zelf aan beginnen! 

In Hollywood is het de gewoonte om je lieveling (ja, ook honden/vissen/paarden/vogels/.. worden daar verwend!) wekelijks te laten masseren. Vaak gebeurt dit bij een gewoon beautysalon. Dus wanneer jouw jungle onder je oksels wordt gewaxt, ligt je kitty te genieten. Peperduur natuurlijk.

Daarom raad ik je aan om, als je het kan, zelf die massage uit te voeren. Geen medische massages ofcourse! Alleen als je kat kerngezond is en gewoon een oppepper wilt. 

Je gaat het vanzelf merken wat je poes fijn vindt. Ligt ze te spinnen met haar oogjes toe? Keep going! She likes it! Wil ze weg of gromt ze? Stooooop! Voor je eigen veiligheid, en die van je kat.

Haha, i know what you guys thinking.. Hoe moet ik dat beest nu masseren?? Ja, dat ga ik jullie stap voor stap uitleggen. In een volgend artikel. 

Nu vinden jullie me waarschijnlijk een bitch, maar dat geeft niet want ik vind jullie wel lief.

See you next time!

Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten