Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

***

Heey Bloggertjes(of niet soms),

Ik ben zeer blij met het mini-verslagje van Catcuter Nina. Haar zeer mooie poes Streepje, heeft denk ik wel meer harten veroverd dan Nina en haar vriendinnen (enmij!) Dan nu over het meestgesproken onderwerp Wieske:
Vandaag had ik op zolder gezocht, en had haar niet gevonden, maar ook geen kleine katjes. Het absurde is dat ik en ook iemand er over droomt dat ze bevallen is van prachtige kittens. Maar dat is dus nog niet gebeurd. Nu ligt Wieske weer op haar favoriete plek (die jullie stilaan wel moeten kennen) en geniet ze weer als ik haar wrijf. Het is best wel een beetje weird dat ze eigenlijk overdag nergens te verkennen is. Op zolder niet en ook beneden niet. Naar buiten kan ze even goed niet, dus best wel weird hé. Wat ik wel zeker weet, is dat ze vaak in de Rokwoll ligt op zolder ,en dat is een soort springstof, en je ze daar altijd weet te vinden. dan is natuurlijk het probleem dat je er niet heen kan en je ze ook niet kan zien liggen, en het is evengoed daar waar ze altijd bevalt. Met gevolg dat de katten hun oogjes altijd dicht zitten , en dan met zalf moeten verzorgd worden, enkel bij Pim moest dit niet worden toegepast omdat hij te levendig was om er lang te blijven liggen.

Veel meer kan ik jullie niet vertellen,...Of jawel! Vanaf nu komt er ieder maandag en vrijdag een blogpost van Nina online.Maandag om jullie eerste rot-dag van de week wat te verzachten, vrijdag om je schoolweek of werkweek goed af te sluiten.

Dan nog veeel kissiez en alvast een leuke dag nog!

-xxx-

Tip voor het volgende artikel van dé Catscuter : kattenontspanning .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten