Pagina's

donderdag 14 februari 2013

Spanning...

Ik zit nu in spanning, nu ik heb uitgepluisd dat, als ik alles goed redeneerde, Wieske deze week zou gaan bevallen. Ik heb wel een beetje mijn twijfels. Internet vertelt je niet alleen alles wat je wil weten maar ook, soms, wat je helemaal NIET wil weten (hoewel het soms alleen datgene is). Dikke buik, gezwollen tepeltjes, grotere eetlust en aanhankelijkheid kunnen eventueel ook op een schijnzwangerschap wijzen. Tot hier toe heeft Wiese-ke dat nog nóóit gehad, en ik hoop stiekem dat dit niet zo is. En niet om de reden dat ik de kittens wil houden, want dat gaat niet, maar gewoon om dat een schijnzwangerschap een infectie kan veroorzaken en dat wil ik niet (uit de grond van m'n hart!). Misschien wel gelukkig, is niet alles wat op het internet te vinden is altijd waar...

Spannende tijden zijn het dus...

Greetz en Bibbers.

BTW: Met Pim, alles oké.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten