Pagina's

zondag 17 februari 2013

Nog steeds grote twijfel!

Ik vertelde al dat deze dagen/weken het spannendst worden, maar ook vertelde ik al over de grote twijfels. Stel nu dat ik helemaal werd misleid door het bloed een tweetal maand geleden, of net alles 1 groot misverstand is! Dan sta ik helemaal voor gek! Maar dat zou ik me niet aantrekken...

Wat ik ook merk, is dat ik een band probeer te krijgen met de moeder. Ze wordt steeds aanhankelijker, door haar zwangerschap (hoogstwaarschijnlijk), en daardoor profiteer ik er een beetje van, denk ik. Niet in de negatieve zin! Ik groei meer naar haar toe, en ondanks ze al meerder keren zwanger werd, maak ik me nu meer zorgen, zowel om haar als om haar kittens (die hoogstwaarschijnlijk weer) in haar buik zitten. Ik let een beetje op hoe ze eet en kijk ook meer naar wat ze doet. Daardoor ondervond ik al dat ze iets meer eet, en ze het liever wat warmer heeft. Zoals ze meestal op een stoel voor de kachel ligt. Haar buikje blijft verdikken, en als je er per ongeluk aankomt, wordt ze lastig. Ze krabt wel niet zoveel meer en doet ook niet altijd de moeite om te ontsnappen aan volk.

PS: Nu vind ik ze niet en ligt ze NIET op een stoel voor de kachel, dus ik dacht misschien dat ze haar bevalling aan het voorbereiden is, hoewel het even goed kan dat ze haar helemaal niet zo goed voelt...

Kunnen jullie me misschien helpen aan antwoorden op m'n vragen? Handige website's of zo, zijn ook welkom!

Bibbers-Kissez-Loviees

          -xxx-






Een filmpje over de bevalling van een kat
     Niet voor zéér gevoelige kijkers  xxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten