Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Let me introduce you: Streepje.







Hi everyone! Mijn naam is Nina, ik schrijf op mijn eigen plekje op het web: http://beautytipscelebs.wordpress.com/ , my very own beautyblog! Schrijven is mijn passie, just like cats. Ik maak jullie schooldag wat dragelijker door over die laatste passie te schrijven. Enjoy!
 
 
Streepje is mijn jongste kat. A cutie bastard! Iedereen die bij me langskomt wordt opslag verliefd op haar. En terrecht! Ik ben al een jaar geleden op haar gevallen, bij haar geboorte namenlijk. 
 
Streepje is een grijs-zwart gestreepte kattin. Ze heeft nogal rare trekjes waardoor het eerder lijkt alsof ze danst, terwijl ze eigenlijk aan het eten is. Weird? Yes. Cute?Ook. 
Ze is erg lief, altijd vrolijk en zou nooit krabben/bijten/zelf-in-te-vullen. 
 
Geboren bijna één jaar geleden, kattin, crazy as hell, ... Wat willen jullie nog weten? 
 
Oeh, ik heb wel nog een leuke fact! Streepje heeft een obsessie met water. Nu mag je denken "Ja, maar mijn kat houdt ook van water hoor!" , true shit, maar Streep is toch wel een speciaal geval. Why? Wel, we geven haar zoals elke kat altijd vers water. Na amper 5 minuten (hoe ze het klaarspeelt, no idea!) is het kommetje leeg en bevindt er zich een grote plas water op de grond. Every single time. 
Als we de kraan aanzetten stopt ze haar kopje eronder.. Ze houdt niet op tot we de kraan afzetten! Weird kitty, weird kitty. Laten we maar zwijgen over haar zwemcarrière. Die was afgelopen zodra ze doorhad dat ze niet zelf uit het water kon komen. 
 
Dat was het, my loves, hopelijk hebben jullie ervan genoten!
 
The one and only,
 
Nina





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten