Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

Sympthonen dat je kat zwanger is.


 Hi everyone! Mijn naam is Nina, ik schrijf op mijn eigen plekje op het web: http://beautytipscelebs.wordpress.com/ , my very own beautyblog! Schrijven is mijn passie, just like cats. Ik maak jullie schooldag wat dragelijker door over die laatste passie te schrijven. Enjoy!


Dus jij denkt dat je pluizenbeest zwanger is? Okay, let me help you. Hoe kan je weten dat je kat zwanger is?


De tepels. Kijk er naar. Zien ze er dik, extreem roze en groot uit? Het kan ook zijn dat er het haar erond weg is. In sommige gevallen valt dit uit terwijl een kat zwanger is.

Veranderende eetlust. Vooral dit. Je kat gaat , oftwel heel veel eten, oftewel juist heel weinig. Nu is het jouw beurt om erop toe te zien dat ze correcte hoeveelheden eet. Niet te weinig en ook niet te veel. Both is not good!

Verdikt ze? Sommige poezen verdikken niet heel veel. Als ze bijvoorbeeld zwanger zijn van maar twee of drie katjes, dan ga je niet veel verschil merken. Heb je gemerkt dat je kat enorm dik is geworden à la big momma? Tja, dan heb je prijs. Of moet ik zeggen prijzen?

Een zwangere kat gaat amper nog naar buiten. Ze zoekt steeds warme plekjes op. Voor een kacheltje of verwarming in de meeste gevallen. Ze gaan ook op zoek naar een plaats om te bevallen. Dit is een donkere gesloten plaats waar het zacht en warm is. Een warme kleerkast is voor hun ideaal.

Ze wordt aanhankelijker. Je kat komt meer naar je toe en vraagt veel meer aandacht dan tevoren. Ze wil dat je haar niet alleen laat. Dit doet ze ook omdat ze je vertrouwt. 
 
Vergelijk een zwangere kat een beetje met een vrouw die haar maandstonden heeft. Af en toe geprikkeld, aandacht nodig, steeds willen slapen, rare eetlust, verdikken, binnen willen blijven, ..
 
 
Lovies from le moi!
 
Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten