Pagina's

maandag 4 maart 2013

Vermist & geen nieuws!

Ja, ik heb weer wat te vertellen! Maar niet zo'n goed nieuws eigenlijk. Kan ik even mijn hart luchten...

eerst over mijn favoriete onderwerp Wiekse: de, zoveel verwachte, bevalling en geboorte van de kat, werd denk ik wel een flop. De eerste dag, hoorden we kleine katten, de tweede dag al niet meer. Maar gaan kijken hielp ook niet. Overal! Overal, heb ik gekeken! Maar helaas, nog steeds geen spoor te vinden van de kleine katjes, die (hopelijk niet) dood zijn. Zeer spijtig...

Dan het tweede onderwerp: Klein Ding. Ze is ook een kat van ons en is sinds een tijdje zeer ziek. Ze word steeds magerder, eet minder, loopt niet meer rond, en komt niet meer buiten... vroeger was ze vrij chagrijnig en mocht niemand aan haar komen, nu lijkt het eerder dat het haar zelf niet meer interesseerd. Vroeger was ze ook een zeer levendige kat, en kon je haar niet stil zien zitten... Nu, ze is weg! Overal, en op elke plek waar ze ook maar af en toe of nooit lag, hebben we gezocht, zonder enig klein resultaat. Ook gisterenavond is ze niet meer komen eten. Maar doordat ze al een maand of twee ziek is, is alles mogelijk.

Pijnlijke tijd dus voor mij, even, hebben jullie het ook al eens moeilijk gehad met iets i.v.m. katten? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten